loading...
آیدین موزیک
aidin بازدید : 27 پنجشنبه 08 خرداد 1399 نظرات (0)

رد بند هی برو

دانلود آهنگ رد بند هی برو

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای رد بند بنام هی برو با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Red Band – Heyy Boro With Text And Direct Links

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps

رفت و دوباره شده این عشق یه طرفه باز

دلم میگیره که میرم به طرف ساز

متن آهنگ رد بند هی برو

میخونم هی میخونم تا که اشکام بریزه به طرف ساز

دلم گرفته کسی جز من اینورا نیست

از وقتی رفتی این هوا دوباره اون هوا نیست

میخونم هی میخونم با نوای دلم که بی نوا نیست

هی برو تو هم مث من میشه غمت زیاد

تو هم هر چی زدی یروز سرت میاد

هی برو تو هم میشی مثل من روانی محض

هی نفس میکشی ولی نمیزنه

رد بند هی برو

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 3,147
  • بازدید کلی : 12,438