loading...
آیدین موزیک
aidin بازدید : 38 پنجشنبه 08 خرداد 1399 نظرات (0)

میوت نگو برگرد

دانلود آهنگ میوت نگو برگرد

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای میوت بنام نگو برگرد با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Mute – Nago Bargard With Text And Direct Links

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps

نمیتونیم باشیم دیگه مثه قبلا نگو برگرد نمیخوامم ببینمت دیگه اصلا دوره من هست

متن آهنگ میوت نگو برگرد

نگو دل واسم تنگ شده بیبی این اخرا دیگه بد شدی خیلی نمیتونی بگی بهتری از من نگو برگرد شب تو بارون بغلت کردم دستام لای موهات بود چشات برق میزد دلم ضعف می رفت همش پشتمون حرف میزنن حسودی میکنن تو بغلم میگیرمت نگاهاشون باهامونه چه زود گذشت روزای خوبمون عکسامونو دارم هنوز دیگه همه چی تمومه بینمون ولی بهش بگو فکرشم هنوز نمیتونیم باشیم دیگه مثه قبلا نگو برگرد نمیخوامم ببینمت دیگه اصلا دوره من هست نگو دل واسم تنگ شده بیبی این اخرا دیگه بد شدی خیلی نمیتونی بگی بهتری از من نگو برگرد وقتی بغلم بودی دنیا واسم یدونه بود خاطراتو میریزم دور و میگم غریبه بود عطر کسی جز تو روی تنم نمیشینه خودتو بازی نده روحتو بازیچه نکن حالا اشکاتو پاک کن صدامو بلند نکن اره دیگه تکست نده خودتو کوچیک نکن استوری بذار هی همرو خبر بکن دل بسوزونن برات واسه همین پیگیریات نمیتونیم باشیم دیگه مثه قبلا نگو برگرد نمیخوامم ببینمت دیگه اصلا دوره من هست نگو دل واسم تنگ شده بیبی این اخرا دیگه بد شدی خیلی نمیتونی بگی بهتری از من نگو برگرد

میوت نگو برگرد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 3,137
  • بازدید کلی : 12,428