loading...
آیدین موزیک
aidin بازدید : 31 پنجشنبه 08 خرداد 1399 نظرات (0)

محسن غلامی به پای من نشین

دانلود آهنگ محسن غلامی به پای من نشین

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای محسن غلامی بنام به پای من نشین با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Mohsen Gholami – Be Pay Man Nashin With Text And Direct Links

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps

تموم زندگیم بودی منو بردی به نابودی

با رویا همه چی دزدی ازم

متن آهنگ محسن غلامی به پای من نشین

نمیخوام دیگه برگردم که برگرده باز دردم

بجز خوبی تو چی دیدی ازم

آره رفتم ببین به پای من نشین

تو خوابت مگه ببینی مث من بعد از این

محسن غلامی به پای من نشین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 3,142
  • بازدید کلی : 12,433